poniedziałek, 3 lutego 2014

#1 = radiant--live.blogspot.com

My life
radiant--life.blogspot.com
Jest coś na wzór współczesnego al'a pamiętnika , miewam czasami jakiś problem,którego sama nie umiem rozgryźć wieć pytam czytelników co by zrobili na moim miejscu :)
Jest powiązany z treścią bloga ponieważ tłumacząc go na język polski widzimy : promienne.życie.blogspot.com . 10/10
  • Tytuł ("My live")
Jest powiązany z treścią bloga ponieważ  tłumacząc go na język polski widzimy : "Moje życie" . To jak najbardziej wiąże się z tematyką twojego bloga . 10/10
  • Wygląd 
Ogólnie wygląd "nie jest zły" . Brakuje mi obrazków/zdjęc i tego typu rzeczy . Kolorystyka = połączenie bieli z błękitem zawsze kończy się sukcesem w tym przypadku także chociaż ja radziłabym dodac jeszcze jakiś kolorek by nie było smutno .  7/10
  • Dodatki 
Nie masz ich w nadmiarze za to plus :) 10/10
  •  Styl pisania 
Piszesz prosto (językiem potocznym) ale to dobrze bo wtedy można cię lepiej zrozumiec .
Używasz emotikon i to w nadmiarze . Radziłabym ograniczyc ich dodawanie . 7/10
  • Błędy
Można zauważyc że czasem wkradają ci się błędy typu jedna litera więcej  , jedna litera mniej , odstęp w słowie , brak odstępu . Interpunkcja ... hmmm pewnie sama wiesz że przecinków brakuje w wielu miejscach . 3/10
  • Ogółem
Blog całkiem mi się podobał  . Nie zbytnich braków ani wielu rzeczy w nadmiarze ...
  • Rady
  1. Radziłabym ci zrobic nagłówek . Osoby wchodzące na twojego bloga widzą tytuł i od razu post a jakimś ciekawym nagłówkiem zachęciłabyś do czytania bloga :)
  2. Kolorystyka - mogłabyś dodac jeszcze kilka kolorków do bloga aby nie było nudno .
  3. Staraj się dodawac zdjęcia/obrazki do każdego posta .
  4. Przystopuj z dodawaniem emotikon .
  5. Po napisaniu posta obejrzyj go jeszcze raz i sprawdź czy blogger nie zaznaczył ci błędów .
Zdobytych punktów : 47/60 .
-------------------------------------------------------------------
Mam nadzieję że ocena się podobała :)
~Kamila

13 komentarzy:

  1. Oceniasz jej, co prawda nienajlepszą interpunkcję, jednocześnie nie potrafiąc "ogarnąć" swojej. Gratuluję hipokryzji.
    Co do uwag na temat wyglądu, nie to ładne, co ładne, lecz co się komu podoba.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hm . Nie mogę ogarnąć swojej interpunkcji ? No co ty nie powiesz ?! Nie krytykowałam jej interpunkcji tylko napisałam że w kilku miejscach brakuje przecinkow , to się zdarza wszystkim .
      A co do wyglądu ... Przepraszam ale nie wiem czy wiesz ale to moje zdanie . Jeśli nie podoba ci się moja ocena to złóż swoją ocenialnie i napisz własną ocenę !
      I to tyle co do twojego komentarza .
      Jeśli masz zamiar dalej mnie krytykować to po prostu nie komentuj zachowaj swoje zdanie dla siebie .

      Usuń
    2. Nie zjedz mnie przypadkiem... Przerażają mnie ludzie, którzy nie potrafią przyjąć krytyki. Nie wiem, czy zauważyłaś: po osobie, której blog oceniłaś "pojechałam" znacznie mocniej, przyjęła to dużo dojrzalej, niż Ty. Potrafię pochwalić, ale tutaj zwyczajnie nie ma czego, powinnam zachwycać się samym faktem, że dodałaś posta?
      Zastanawiam się, czy mogłabym prosić Cię o ocenę swojego bloga? Jestem ciekawa, powiedzmy, że rzucam rękawicę.

      Usuń
    3. Nie mam zamiaru cię jeśc . Jestem po obiedzie . Krytykę przyjęłam . Tylko jeśli czytałabyś moje inne blogi wiedziałabyś że z interpunkcją miałam problem od podstawówki . Nikt ci nie każe czytac moich postów i się nimi zachwycac . Co do oceny twojego bloga ... zgłosic się możesz zawsze ale nie wiem czy ja będę oceniac twojego bloga . Za kilka dni (2-3) dojdą nowi autorzy tego bloga . A jeśli chciałabyś koniecznie abym to ja oceniła twojego bloga to proszę zgłoś się i na końcu zgłoszenia dopisz moje imię .

      Usuń
    4. To że miałaś problem od podstawówki ma Cię powstrzymać przed pracą nad tym, żeby błędów nie robić? Wzruszające.
      Doszłam do wniosku, że podrzucenie Ci bloga do oceny to jakbym rozebrała się tylko po to, żeby udowodnić, że mam lepsze cycki od Ciebie, zatem daruję sobie. Z niecierpliwością czekam na innych autorów bloga.
      Pozdrawiam.

      Usuń
    5. Napisałam , że twoją krytykę przyjęłam a ty i tak musiałaś dalej krytykowac mnie . Nie wiem co chcesz osiągnąc przez pisanie tych komentarzy . Chcesz mnie zdołowac , doprowadzic do usunięcie bloga ? No ale dobrze , komentujesz więc ja odpisuję .
      A kto powiedział że problemy powstrzymały mnie nad pracą aby je zwalczyc ?
      Drugi "akapit" ... Ehh szkoda gadac . A jeśli chodzi o nowych autorów to właśnie wysłałam zaproszenie do współtworzenia tego bloga do jednej dziewczyny więc w końcu twoje marzenie się spełni .
      Pozdrawiam .

      Usuń
    6. Zdołować, doprowadzić do usunięcia bloga? Nie pochlebiaj sobie. Niektórzy zbierają znaczki, inni tańczą sambę, ja nękam blogerów. Cieszę się, że przestałaś reagować alergicznie na moje zrzędzenie, to miło, proponuję, żebyś jeszcze wzięła je do serca, mózgu, wątroby, czy co tam masz. Wiesz mi, że w swoim mniemaniu Ci pomagam.
      Doskonale, może koleżanka już doszła do tego, że znak interpunkcyjny nie wymaga spacji przed sobą, a jej styl pisania nie jest odstaje jakością od Twojego, to byłoby całkiem niezłe połączenie.
      Tymczasem milknę w oczekiwaniu na kolejną ocenę.

      Usuń
    7. Ta twoja krytyka wcale nie jest taka zła. Można się pośmiać , wziąć rady do wątroby i przemyśleć je w żołądku.
      Zapraszam - już niedługo kolejna ocena.
      Pozdrawiam.

      Usuń
  2. Ocenialnię z całą pewnością prowadzą osoby młode, zbyt młode, a przynajmniej za mało `wyuczone`. Sam wygląd ocenialni odstrasza, a przecież ma dawać przykład. Post napisany jest nieprzejrzyście, bardzo łatwo się pogubić w czytanym tekście co męczy oczy. Nagłówek wygląda jak świeżo wyjęty z Painta. Po odwiedzeniu bloga od razu mam ochotę nacisnąć przysłowiowy X. Styl pisania jest tragiczny, naprawdę tragiczny. Zlekceważone zostały podstawowe zasady poprawnej polszczyzny, kalecząc przy tym język. Nie wiem czy mam do czynienia z 6 latkiem czy z 14 latką, ale w tym przypadku różnicy zauważyć się nie da. Nie daje się spacji przed znakami interpunkcyjnymi! Zdania brzmią jak budowane w biegu przez młodsze rodzeństwo. Czy tak trudno złożyć zdanie?...
    Jeżeli ocenialnia nazwana została "obiektywną", to opinie nie mogą zawierać części subiektywnych wypowiedzi, których tutaj jest nadmiar, jak w przypadku wyglądu bloga.
    Myślę, że sama ocenialnia zasługuje na miano 3-4 punktów na 60. Proponuję popracować, poduczyć się oraz nabrać doświadczenia w HTML przed założeniem kolejnego, kaleczącego bloga.
    Pozdrawiam, Olga.

    OdpowiedzUsuń
  3. Moim zdaniem ocena była nie zła, każdy ma swój styl i robi wygląd bloga tak jak mu się podoba (oczywiście uwzględnia też propozycje innych). Uważam że taka opinia o "Pierwszej" ocenie jest niepotrzebna, oczywiście może być to rada dla właścicielki bloga ale nie przesadzajmy każdy pierwszy post nie wychodzi najlepiej. Na pewno każda nowa ocena będzie coraz lepsza a wygląd czy dodatki zależą już od właścicielki. Mam nadzieję że dziewczyny z góry przeczytają mój komentarz i coś z niego zrozumieją.
    Ps: Do poprzedniczki :
    Ile twoim zdaniem powinny mieć lat dziewczyny prowadzące tego typu blog ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Otóż tutaj nie chodzi o wiek. Szkoda, że tego nie dostrzegłaś. Autorka powinna reprezentować pewien poziom, aby móc zabrać się za prowadzenie bloga o tej dosyć trudnej tematyce. Osoba, która chce oceniać blogi innych, powinna sama znać się na blogosferze bardzo dobrze, mieć w tym pewne doświadczenie. Tutaj jak widać tych wszystkich cech brak, a przecież to one są podstawą oceniania.
      Więc teraz moje pytanie do Ciebie. Jakie cechy powinna mieć według Ciebie osoba oceniająca blogi i wystawiająca recenzje, oraz czy autorki te cechy posiadają. ;) ?

      Usuń
  4. Nie wiem, czy poprzedniczka zobaczy komentarz, więc pozwolę sobie na polemikę.
    "każdy pierwszy post (...)" - uogólnienia cechują idiotów. Dlaczego miałabym obniżyć wymagania tylko dlatego, że to pierwszy post? Zgodzę się, że z czasem nabiera się pewnej ogłady i lekkości w pisaniu, ale to nie ma nic wspólnego z oczywistymi błędami i brakiem przejrzystości notatki. Zupełnie inaczej czyta się nawet Twój komentarz chociażby przez to, że interpunkcja nie bije po oczach, nawet jedna spacja przed znakiem zapytania nie robi tu większej różnicy.
    Wygląd i dodatki owszem, zależą od właścicielki, ale jeśli pozwala sobie ona na ocenianie wyglądu innych blogów, to sama powinna trzymać pewien poziom, szata graficzna, jaką widzimy w taj chwili, jest wręcz żałosna, nawet paski boczne nie są dopasowane szerokościowo do szablonu, to wręcz absurdalne.
    Jak dla mnie mogą mieć nawet po jedenaście lat, jeśli zwyczajnie umieją pisać, a zapewniam Cię, że znam takie dzieciaki, które poradziłyby sobie z zadaniem bez problemu.

    OdpowiedzUsuń
  5. Moim zdaniem osoby prowadzące tego typu blog muszą się na tym znać.
    Uważam że Kamila dobrze prowadzi blogi, jednak wygląd nie jest moim zdaniem fantastyczny. Jej posty są dokładne przynajmniej na blogu który prowadzi z Olą. Nie znam innych autorek więc nie potrafię ich ocenić. Uważam że Kamila nadaje się, ale chętnie wysłucha jakichkolwiek propozycji co do zmiany na tym blogu,w pisaniu tego typu ocen i inne lekkie poprawki. Sama nie piszę świetnego bloga i uwzględniam propozycję innych.

    OdpowiedzUsuń