niedziela, 23 lutego 2014

#10 kilofmylife.blogspot.com

1.Link
kilofmylife.blogspot.com

Nie wiem zbytnio co to znaczy . "Kilo z mojego życia" ? Tytuł jest dla mnie nie zrozumiały. Na początku czytając go myślałam że pisze tam " Kilof mojego życia" . Patrzac na bloga to tytuł nie jest zbytnio z nim powiązany

5/10

2.Tytuł

Tytuł jest taki sam jak link bloga . Na nagłówku ma ładną czcionke tylko nie widać go .

4/10

3.Wygląd

I tu chyba ocenie lepiej niż wyżej , ponieważ wygląd jest przejrzysty . Jedyna wada to nie widoczny tytuł w nagłówku . A co do nagłówka . To nie zmieniaj go :)

9/10

4.Dodatki

Dodatków nie ma dużo . Jest tylko ta tabelka z liczbą obserwatorów .I tu mi się podoba , ponieważ gdy jest ich za dużo to na blogu jest nieestetycznie i nie chlujnie . Dodałabym może tylko playliste z piosenkami.

8/10

5.Styl pisania

Tu zostalam rozczarowana . Lubię gdy bloggerki piszą i dodają zdjęcia . A tu praktycznie nie ma w ogóle pisma.Za to ja na miejscu autorki dałabym troche obrazków i trochę pisma  po czym skleiła w jeden cały post

6/10

6.Błędy ( gramatyczne , interpunkcyjne)

Takich błędów nie spotkałam  z czego się cieszę :)

10/10

7.Całość

Blog sam w sobie mi się podoba ale chciałabym by autorka sama z siebie się w niego bardziej zaangażowała


Rady:

Skoro dużo nie piszesz dodaj playliste
Nie tylko wstawiaj zdjęcia , może trochę popiszesz?

Suma punktów
42/60

Pozdrawiam

2 komentarze:

  1. "Patrzeć na bloga to tytuł nie jest zbytnio z nim powiązany", przepraszam, ale co to znaczy?

    OdpowiedzUsuń
  2. Na mój tron, cóż to jest?! Chyba zaraz berło pójdzie w ruch.

    "Na początku czytając go myślałam że pisze tam " Kilof mojego życia" . "

    Tak, tak, to zdanie może i miałoby sens, gdyby kilofy potrafiły pisać. Ale nie potrafią. A myślałam, że ten błąd ("pisze" zamiast "jest napisane") był tyle razy wytykany, że nikt już go nie popełnia.
    A interpunkcja w tym zdaniu też leży i błaga o litość.

    "I tu chyba ocenie lepiej niż wyżej"

    Ale jak tej ocenie jest lepiej? Naoglądała się ładnych widoczków i lepiej się poczuła? Na przyszłość - "oceniĘ". Ogonki nie gryzą, nie mają zębów.

    "Jedyna wada to nie widoczny tytuł w nagłówku"

    Niewidoczny. to się pisze razem.

    "jest nieestetycznie i nie chlujnie ."

    Nie rozumiem. "Nieestetycznie" napisałaś poprawnie, "niechlujnie" już nie. Czym się kierowałaś? Powiedz, proszę, naprawdę jestem ciekawa.
    Spację stawia się po kropce, nigdy przed.

    "Tu zostalam rozczarowana . Lubię gdy bloggerki piszą i dodają zdjęcia . A tu praktycznie nie ma w ogóle pisma.Za to ja na miejscu autorki dałabym troche obrazków i trochę pisma po czym skleiła w jeden cały post"

    Ale nie jesteś na miejscy autorki, więc pozwól jej prowadzić bloga po swojemu. Twoja ocenka ma w jakiś sposób pomóc autorce, a nie poinformować ją o tym, co lubisz, a czego nie.

    "Takich błędów nie spotkałam z czego się cieszę :)"

    No, nie dziwię się, że "nie spotkałaś", skoro sama sadzisz byki jak niezapominajki na działce. Może pomyśl najpierw nad nauczeniem się poprawnego pisania, a dopiero potem oceniaj innych?

    "Blog sam w sobie mi się podoba ale chciałabym by autorka sama z siebie się w niego bardziej zaangażowała"

    Hmm, bo prowadzenie bloga wcale nie świadczy o zaangażowaniu autorki.

    "Skoro dużo nie piszesz dodaj playliste"

    Takimi radami to ja mogę sobie tron wyściełać. Autorka sama zdecyduje, czy dodawać playlistę, czy nie, Twoja opinia akurat średnio się tu liczy.

    Pracuj, pracuj i jeszcze raz - pracuj. Sprawdzaj swoje ocenki przed publikowaniem, poprawiaj błędy i dbaj o estetykę. Piszesz, że nie lubisz niechlujnych blogów, ale (niestety) Twoja ocenka właśnie jest niechlujna.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń