środa, 19 lutego 2014

#9 stella191.blogspot.com



  • link (powiązanie z treścią bloga) [5/10]
Pierwsze wrażenie gdy go przeczytałam to „Aha , pamiętnik”. I nie myliłam się pamiętnik. Tylko po co ta liczba 191? Czy cyfry 1 9 1 coś dla ciebie znaczą? Bo jeśli tak to rozumiem, ale jeśli nie to po co one znajdują się w linku? Myślę jednak, że  191 nic nie znaczy a najzwyczajniej w świecie link Stella.blogspot.com był nie dostępny i dopisałaś te liczby. Chodź mogę się mylic.


  • tytuł (powiązanie z treścią bloga) [4/10]
Tytuł. Właśnie. Gdzie on jest? W zgłoszeniu napisałaś w miejscu tytułu stella191. To tytuł ? Jeśli tak to od razu wyrzuciłabym te cyfry/liczbę. Po co ona? Tylko wtedy zostanie samo imię Stella. Radziłabym dopisac coś w stylu „Świat według …” . Wtedy to by estetyczniej wyglądało niż stella191.
  • wygląd (szablon , kolorystykę , "wystrój") [7/10]

Szablon: Blog jest przejrzysty. Można wszystko łatwo znaleźć.
Kolorystyka: Przeważa róż i biel. Ładnie to wygląda.
Wystrój : Najbardziej mi się nie podoba nagłówek. Zdjęcia są ładne ale dlaczego pod nimi znajduje się link a nie tytuł ?
  • dodatki (gadżety , obrazki itp.) [5/10]
Gadżetów nie ma w nadmiarze. I za to plus. Co do obrazków – jest ich za mało ! Blog wydaje się bez nich taki nudny. Jedyne obrazki jakie widziałam (na pierwszej stronie bloga) to te w nagłówku.  Czytelnika wchodzącego na twojego bloga zniechęci brak zdjęc/obrazków. Staraj się do każdego posta dodawac zdjęcia/obrazki.
  • styl pisania [7/10]

Piszesz prosto. Czyli tak jak każdy. Głównie piszesz mało. Jedne posty gdzie się rozpisujesz to tagi. A może tylko tak to wygląda ?...
  • błędy (gramatyczne , interpunkcyjne) [10/10]
Nie zauważyłam jakiś błędów.
  • ogółem (całośc) [5/10]
Blog podobał by mi się gdyby było w nim więcej „życia”. Chodzi mi tu o obrazki/zdjęcia i tego typu rzeczy .


  • rady
Radziłabym ci :
Zmienic tytuł, usunąc te cyfry/liczbę.
W nagłówku zamiast linku umieścic tytuł bloga .
Do każdego posta dodawac obrazek/zdjęcie.
 Punktów 43/60.

2 komentarze:

  1. Ach, Kamilo, jak dobrze widzieć znajome błędy.
    Kilka refleksji o nowych oceniających: Driana pisze całkiem dobrze, wkradają się co prawda jakieś błędy, ale widać, że ma pojęcie o ocenianiu, pisaniu, CSS'ie... czymkolwiek. Kasia P. nieco gorzej, ale też nieźle, zresztą mam podstawy by spodziewać się, że z czasem się "wyrobi", jeśli mogę tak się wyrazić. A Luxy... o klękajcie narody, czym to jest? Przy niej Twój styl można uznać za pisarskie odkrycie roku, i bynajmniej nie jest to komplement dla Ciebie, jeśli miałaś nadzieję. Poważnie zastanów się nad wymienieniem jej na kogoś innego, jeśli zależy Ci na losie bloga. Muszę przyznać, że ocenialnia jest bardzo dobrym pomysłem, nie chciałabym, żeby niezbyt rozgarnięta - śmiech na sali - "oceniająca" odstraszyła czytelników. Sama widzisz, jak wyglądają jej posty, czytanie tego boli, nie chcę nawet wyobrażać sobie, jakie katusze przeżywa osoba, która nieświadoma stylu Luxy (a raczej jego braku) wpisała się na jej listę... Przemyśl to, proszę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Od Ciebię komplementów się nie spodziewam. ;)
      Luxy... pomyślę o tym... .
      W każdym razie dziękuję za komentarz i wyrażenie swojej opini.

      Ps. Przepradzam za wszelkie błedy, ale korzystam z tableta a to zło wcielone!

      Usuń