wtorek, 18 lutego 2014

#8 my-crazy-love-story.blogspot.com

Witam ponownie z nowym blogiem.

Link
http://my-crazy-love-story.blogspot.com/
Jeśli się nie mylę to nazwa ma tłumaczenie "Moja szalona historia miłosna " . Nazwa jest dobrze dobrana oraz zostaje w pamięci.
10/10

Tytuł
My crazy love story
I znowu "Moja szalona historia miłosna" no tutaj autorka nie wysiliła się z tytułem , ponieważ taki jest link bloga .
8/10

Wygląd
Wygląd bloga jest przejrzysty i schludny . Nagłówek ma odpowiedni rozmiar i nie posiada za dużo zbędnych zdjęć . Czcionka jest czytelna.
10/10

Dodatki
Tu przepraszam , ale muszę się doczepić . Moim zdaniem jest za dużo zakładek. Jest ich 5 a powinno być maximum 3 . Reszta jest OK
6/10

Styl pisania
Tu nie mam zastrzeżeń , ponieważ opowiadanie  miło się czyta
10/10

Błędy (gramatyczne, interpunkcyjne)
Autorka musi popracować nad przecinkami , ale to nie jest jakaś wielka wada . Po prostu czasami ich gdzieś zabraknie.
8/10

Ogół
Blog mi się podobał oprócz tych dodatków

Rady
Usuń niektóre zakładki

Suma punktów
52/60

Luxy

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz