poniedziałek, 17 lutego 2014

#7 nowe-opowiadanie.blogspot.com

Witajcie . Przychodzę do was ze świeżo ocenionym blogiem.

Link
nowe-opowiadanie.blogspot.com
Na szczęście blog ma nazwe linku polską przez co nie musiałam jej tłumaczyć . Nie podoba mi się jedynie to , że nazwa nie jest powiązana z treścią bloga . Można zgadywać , że autorka zaczęła pisać nowe opowiadanie (?) .
6/10

Tytuł
Don't run away
Tytuł wpada w pamięć . Niestety musiałam wejść tym razem w Google tłumacz żeby przetłumaczyć . Nazwa oznacza " Nie uciekaj " .
10/10

Wygląd
Mi się wygląd strasznie podoba . To znaczy : jest dobry kolor i rozmiar czcionki . Nie dostaje się oczopląsu przez różna game koloru . Cały wygląd bloga wygląda estetycznie i zadbanie .
10/10

Dodatki
Moim zddaniem gadżetów jest akurat dobrze czyli nie za mało nie za dużo . Tylko denerwuje mnie po prawej stronie ten ruchomy banner , ponieważ podczas czytania posta może  drażnic oczy .
8/10

Styl pisania
Styl pisania jest na miarę dobry . Nie ma skrótów typu "nwm " , "wgl" co też jest ułatwieniem dla tych , którzy nie wiedzą co to znaczy.
10/10

Błędy ( gramatyczne, interpunkcyjne)
Nie ma takich błędów , które bym zauważyła, więc do niczego sie nie doczepiam :)
10/10

Ogół
Cały blog zrobił na mnie dobre wrażenie chociaż były jakieś małe błędy.


Rady:
Usuń ten banner po prawej stronie .

Suma punktów:
54/60

Gratuluje dobrej sumy punktów

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz