środa, 12 lutego 2014

#5 blogkreatywnej.blogspot.com

  -link blogkreatywnej.blogspot.com 3/5
  Nie taki znowu kreatywny adres bloga. Jest to tylko powtórzenie adresu (niektórzy uznają to za pozytywne) i niestety nie ma myślników między słowami. Nie zawsze jest to potrzebne, ale w tym wypadku zdecydowanie pomogłyby w rozczytywaniu.

  -tytuł Blog kreatywnej 3/5
  Co prawda zainteresowała mnie nazwa, lecz nie mówi nic o blogu. Może być o modzie, fotografii, czy z opowiadaniami. Jednak jest przyjemny i łatwy do zapamiętania. Samo słowo "blog" wydaje się być niepotrzebne, przecież potem jest "blogspot" co na to wskazuje. Można było się bardziej wykazać kreatywnością.

  -wygląd 4/10
  No to teraz cię skrytykuję. Pełna optymizmu wchodzę na blog kreatywnej oczekując eksplozji barw i nawet czegoś w stylu latającej lamy. A co widzę? Czarny napis na białym tle, z tyłu widać szarość, a pod postami znowu biel. Kojarzy mi się to z pustym umysłem i brakiem pomysłów, a nie z kreatywnością. Tak, jest schludnie i przejrzyście, ale nie ma charakteru. Dodajesz swoje rysunki, więc może użyj jednego z nich jako tło.

  -dodatki 8/10
  Nie ma żadnych śmieci. Wspaniale. Mamy archiwum bloga, strony, współtwórców... Chwila! Tylko jedna osoba prowadzi bloga. Sprawdziłam wszystkie posty i nie ma nic wytworu Agi Love. W kontakcie jesteś tylko ty. Nie rozumiem. Jeszcze małym niedopatrzeniem jest czcionek na stronie "O mnie". Nie ma polskich znaków, przez co wygląda nieestetycznie.

  -styl pisania 8/10
  Prawie nie ma tekstu, a jak jest to zbombardowany brakiem spacji po znakach interpunkcyjnych, ale nie o tym mówię. Nie mam do czego się przyczepić, bo jest malutko twojego pisania. To dobrze, ponieważ ważne są twoje prace.

  -błędy 5/10
  Nie ma dużo tekstu, ale błędy są.
   Powiem szczerze..nawaliłam i czerwony kapturek jest ale nie ma tła...ale mam coś w zamian..
  Powiem szczerze... nawaliłam i Czerwony Kapturek  jest, ale nie ma tła, jednak mam coś w zamian. 
  Nie powtarzaj w zdaniu dwa razy tego samego słowa, bo to jest błąd językowy. Czerwony Kapturek to nazwa własna, więc piszemy z dużej litery (chyba, że chodzi nam o kaptur w kolorze czerwonym) i nie zapominaj o przecinkach.

  -rysunki 8/10
   Coś widzę, iż lepiej wyglądają rysunki, w których dominuje prostota. Gdy próbujesz dokładniej odwzorować człowieka coś nie wychodzi. Sylwetka z "#drawings #dobra" nie przypomina kobiecej. Trzeba nad tym popracować, sama mam z tym problem. Postaraj się przyjrzeć ludziom i sama zobacz jak wyglądają proporcje. Kto ma szersze biodra, a kto ramiona. Patrząc na ten rysunek na jednej ręce widać palce (jeden wyraźnie większy od reszty), a na drugiej nie.
   Patrząc trochę niżej widzę ładne rzeczy. Trzymaj się jak najmniejszej ilości kresek, wtedy twoje prace wyglądają porządniej, można by powiedzieć profesjonalnie.
  PS: Pan z postu "man" przypomina mi Flina z "Pory Na Przygodę". Jest jakiś związek?

  -rady
-Zmień wygląd. Tchnij życie w swojego bloga.
-Patrz dokładnie na interpunkcję i innego rodzaju błędy. Lepiej sprawdzić pięć razy, niż potem poprawiać.
-Skup się na pracach bez szczegółów i oczywiście ćwicz.

  W sumie 39/60 - nie jest źle, ale czeka cię wiele pracy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz