poniedziałek, 10 lutego 2014

#4 mzmzycie.blogspot.com

  Przepraszam, ale napisałam ocenę nim zmieniłaś wygląd bloga, więc zostaje jak jest. Mam nadzięję, że się nie pogniewasz.
Od dłuższego czasu łamię sobie głowę co oznacza mzmzycie. Rozumiem, że jest to połączenie słowa „życie” i tajemniczego „mzm”. Zakładam, iż ma to sens, ale nie znalazłam nigdzie wytłumaczenia. Jeśli to jakieś inicjały, to może warto to napisać.

   -tytuł „Emotions written on cards” 4/5
Tutaj mogłabym się przyczepić, do anglojęzycznej nazwy, ale teraz takie tytuły zrobiły się modne. Angielski, zna prawie każdy, a przynajmniej w tym stopniu, aby zrozumieć tytuł. Piszesz o swoich emocjach, więc od razu wiadomo, że to będzie coś na kształt pamiętnika.

   -wygląd 8/10
Jest naprawdę ładny. Wiem, ładny to pojęcie względne, lecz naprawdę wygląda dobrze. Nietoperze w tle są urocze, ale nie w cukierkowy sposób, dzięki czemu „mroczne dusze” nie uciekną z krzykiem na ustach. Nagłówek, choć ładny nie sprawia wrażenia profesjonalnego, jak reszta bloga. Tylko jedna rzecz mi nie pasuje, a mianowicie kursor. Związku z blogiem nie widzę i nawet kolor nie pasuje. Mały nietoperzyk byłby dużo lepszy.

   -dodatki 9/10
Masz ich odpowiednią ilość, choć pozbyłabym się kilku linków. Jedynym minusem, który znalazłam jest archiwum bloga, którego łatwo nie zauważyć i jego rodzaj. W niektórych miesiącach masz po dwadzieścia kilka postów i przebrnięcie przez cały miesiąc do jednej, określonej notki jest niewygodne.

   -styl pisania. 6/10
Malutko piszesz, więc nie mam co ocenić. Trzeba ograniczyć emotikony do zera. Informacji o tobie jest jak na lekarstwo, a zdania nie są rozbudowane. Będzie trochę pracy nad stylem pisania, bo na razie go nie masz, ale to można wyćwiczyć.

   -błędy 9/10
W pierwszych postach twoje zdania nie były rozbudowane, wszystko było w wielkim nieładzie. Teraz jest dużo lepiej. Niestety nadal zdarza ci się połykać przecinki i kiedy zaczynasz zdanie, to pamiętaj zakończyć je kropką. Gdzieś widziałam również „skróty”, czyli zamiast ciebie piszesz cb. To jedyny błąd, który zapadł mi w pamięć.

   -treść 10/10
Nie mam wiele do powiedzenia, a to dobrze zwarzywszy na to, że piszę tu o twoich błędach. Wiersze są dobrze napisane i płyną z głębi serca, a przynajmniej w większości. Nie mają może głębokiego przesłania, ale są twoje i to się liczy. Dodajesz też rysunki, a na tym się nie znam, więc wolę wstrzymać się od opinii. Mogę powiedzieć tylko tyle, że warto je obejrzeć, bo zostało włożone w nie, wiele czasu i serca.





   -rady
-Zmień kursor i ewentualnie nagłówek.
-Popraw archiwum bloga.
-Przeczytaj kilka razy notkę pod kontem przecinków.
-Poćwicz pisanie i rozbudowywanie zdań.
-Rób dalej to, co robisz, ponieważ ma to sens.

W sumie 49/60. Ja czepiam się wszystkiego, więc to dobry wynik.

3 komentarze:

  1. A więc mzmzycie oznacza marzenia zabiły mi życie. Skrót wymyśliłam sama więc postaram się gdzieś dodać jego wyjaśnienie co do kursora to były zaczęte zmiany nad nowym wyglądem a kompletnie zapomniałam, ze jestem zgłoszona do oceny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten skrót ma sens i teraz będzie mi łatwiej przypomnieć sobie adres twojego bloga. Zauważyłam zmiany wyglądu, ale za późno. Teraz wszystko do siebie pasuje, tylko tło takie smutne.

      Usuń
  2. Świetny post :)))
    OBS=OBS?

    Zacznij a ja odwdzięczę się jeszcze dzisiaj :)
    juliandjuliet.blogspot.com

    jeżeli nie to przepraszam

    OdpowiedzUsuń