niedziela, 9 lutego 2014

#3 mylifeasania.blogspot.com

Link
-http://mylifeasania.blogspot.com  (moje życie jak Ania )
10/10
Tytuł
-My life is Ania (moje zycie jak Ania)
10/10
Wygląd:
-Nagłówek bloga wraz z szablonem strasznie mi sie podobaja . zmieniłam bym jedynie czcionke bloga na bardziej czytelną , bo niektórzy moga sie czasem niedoczytać . Zdjęcia są ładne i autorkie nie przesadza z ilością zdjęc.
8/10
Dodatki
-Gadżetów jest w sam raz , więc blog nie jest zatłoczony zbędnymi dodatkami.
10/10
Styl pisania
-Strasznie nie lubie gdy w notatce jest dużo emotikonów . Na szczęście u tej autorki są emotikony , ale nie często co sprawia że blog wydaje się schludniejszy . Czytając ostatniego posta nie doczytałam sie skrótów słownych np."nwm "  więc kolejny plus dla niej .
9/10
Błędy (garmatyczne,interpunkcyjne):
-Nie zauważyłam sterty błędów , ale prosze o poprawienie interpunkcji , poniewż czsem brakuje przecinka .
8/10
Całość
-Blog mi się podoba . Autorka przekonała mnie nim orzez dodawanie ładnych i ciekawych zdjęć.
Rady
-Na samym dole bloga jest parę bannerów . Usunęłam bym je do ilości 2 , ponieważ nie estetycznie to wygląda .


Zdobyte punkty : 55/60


                                                  ***                          ***                 ***


Luxy

2 komentarze:

  1. Dzięki za rady :) Emotikonek staram się nie dawać dużo, ale czasem odpowiednio do sytuacji dodaję, aby nie było ponuro ;) Wiem, że z rozpędu czasem zapomnę, ale jeśli chodzi o przecinki to się troszkę "przyczepię" do tutejszej pisowni, ponieważ pisze się: wyraz, wyraz, a nie: wyraz , wyraz :) Taka drobna uwaga.
    Dzięki jeszcze raz ;>
    + nazwę tłumaczy się jako "Życie według Ani"
    ++ w tytule nie "My life is Ania",lecz "My life as Ania
    mylifeasania.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń